براي تومي نويسم

فرهنگی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
سلام علی آل یس سلامی چو بوی خوش آشنایی به وبلاگ صبح امیدخوش آمديد
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



مفيد ترين مطلب را انتخاب كنيد.

براي تومي نويسم
نویسنده : خدیجه
تاریخ : پنج شنبه 22 اسفند 1392

 

 
برای تو می‌نویسم،
 
برای تو که هنگام ورود به دانشگاه چادرت را درون کیفت نمی‌گذاری بلکه آن را با افتخار بر سَرَت حفظ می‌کنی و مایه ی مباهات خود می‌دانی.
 
برای تو می‌نویسم،
 
برای تو که دشواری‌های پوشیدن چادر را در مدرسه، دانشگاه، محل کار، کوچه و خیابان تحمل می‌کنی اما آن را کنار نمی‌گذاری.
 
برای تو می‌نویسم،
 
برای تو که حاضر نیستی چادرت را با لذت ظاهریِ خوش تیپ شدن، با لذت دیده شدن و با لذت پوشیدن لباس‌های تنگ و کوتاه و رنگارنگ عوض کنی.
 




:: موضوعات مرتبط: حجاب وعفاف , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
مهناز در تاریخ : 1392/12/23/5 - - گفته است :
مگه من گم شدم؟؟؟؟؟؟!!!!! که به موقع پیدام میشه!!!!؟؟؟

من که شبانه روز اینجام!!!!

تازه قراره به زودی حضورا هم خدمت برسم! جهت مزاحمت! نه ببخشید! رفع دلتنگی
پاسخ:منزل خودتونه عزيزم!!! حضورا هم درخدمتيم!!

/weblog/file/img/m.jpg
مهناز در تاریخ : 1392/12/23/5 - - گفته است :
میدونم!

البته که آقا شهاب درست میگن!

منظورم از دفاع این نبود که حرف آقا شهاب درست نبوده!! دفاع من فقط از این متن و چادر بود! همین!

وتشکر از شما بابت متن های زیبا و به موقع تون!


پاسخ:خواهش ميكنم عزيزم ممنون كه هميشه به موقع پيدات ميشه!!

/weblog/file/img/m.jpg
مهناز در تاریخ : 1392/12/23/5 - - گفته است :
سلام

ببخشید من دوباره در دفاع از معلمم!!!!

نه ببخشید شوخی کردم!!!

در دفاع از چادر یه چیز بگم خدمت خانواده محترم آقا شهاب!!! وهمه دوستان و حتی خانم معلم گلم!



به نظر من این متن خیلی خیلی زیبا و مفیده!!

هرکسی که این متن رو نوشته ان شاءالله خود خانم فاطمه(س) پشت وپناهش باشه!!



برای من و امثال من که تو این اوضاع جامعه داریم سعی میکنیم حجابمون رو حفظ کنیم، این تشویق ها خیلی خوبه!!

من اینجا حتی شوخی هم کردم با معلم مهربونم که برای من نوشتید؟! اما انصافا برای من و امثال من نوشتند!! وگرنه کسی که چادر سر نمیکنه خیلی این متن روش تاثیر نمیذاره!!

برای همین نوشتم که چند روزه برام با ارزش تر شده!!

تو این چند روز با وجودی که چادرم رو خیلی دوست دارم، چندباری به خودم گفتم اگه اینجا چادرم نبود این کار رو بهتر انجام میدادم!!

اما از اونجایی که به قول معلمم خدا خودش همیشه راه رو نشون میده!! به دل معلمم انداخت این متن رو که قبلا هم تو وبلاگشون نوشته بودن رو دوباره بذارن!!

و وقتی من این متن رو خوندم، دوباره یادم افتاد که چادرم چقدر برام با ارزشه و حتی اگه باعث بشه یه کاری رو نتونم انجام بدم از سرم برش نمیدارم!!

ان شاء الله به حق این ایام خدا به من وهمه دخترها و خانم های سرزمینم حیای فاطمی بده



معلم مهربونم بازم بابت یادآوری به موقع تون ممنون
پاسخ:سلام عزيزم ممنونم از دفاعياتت!! گرچه آقا معلم مطالبشون كاملا به جابود به هر حال ممنون

/weblog/file/img/m.jpg
نرگس در تاریخ : 1392/12/23/5 - - گفته است :
عه چه جالب شهابم دیشب اینجا بوده!!ولی خانم دقیقا راس میگه که مدرسه آدمو بی حجاب میکنه.مثلا خود من خب وقتی از کلاس اول با مانتو مقعنه میرفتم مدرسه,دیگه کسی بم. نگفت این حجاب کمه ,تا ددیپلم همینجوری میرفتم مدرسه,خب اگه از اول لباس خاصی واسه تو مدرسه مجبورمون نمیکردن بپوشیم,اونوخ ما مثلا پیرهن میپوشیدبم,مجبور میشدیم روش چادر سر کنیم.تازه من از یخونواده مذهبی بودم,ولی خداروشکر بعدش که به خاطر خواهر شهاب که خیلی باهم دوست بودیم,رفتم حوزه ,اونجا خب روسری هم حتی لازم نبود,منم مجبور شدم روی لباسم چادر سر کنم و دیگه چادری شدم.که اگه خدا نمینداخ به دلم و میرفتم دانشگا معلوم نبود به کجا میرسید کارم..
پاسخ:از حضورتون وصمیمیت ومهربونیتون ممنون به وجود دوستانی مثل شما افتخار می کنم

/weblog/file/img/m.jpg
sajjad در تاریخ : 1392/12/23/5 - - گفته است :
زیبا بود والبته برای خواهرا زیبا تر هم بودد
پاسخ:متشکرم از تشویق هاتون

/weblog/file/img/m.jpg
شهاب الدین در تاریخ : 1392/12/23/5 - - گفته است :
مطلب بسیار زیبایی بود ..ولی اگه اجازه بدین میخواستم چند تا نکته بگم..


به نظر شخص من یکی از عوامل مهم بی حجابی دخترا,بی مهری و بی توجهی پدراشونه.و باید رو این مساله هم توجه و تبلیغ بشه..


دیگه اینکه سیستم آموزشی هم متاسفانه بچه ها رو بی حجاب بار میاره..به دلایل مختلف..خب دخترا و کلا خانما فطرتا تنوع طلبن و دوست دارن ظاهرشون از هم متمایز باشه.بر عکس مردها که به لباس متحد و هماهنگ افتخار میکنن.در حالیکه فرم پوشش برای دخترا تا پایان دبیرستان هماهنگه ولی برای پسرا نهایتش تا پایان ابتدایی


بعدم دخترا مجبورا تو مدرسه برای همکلاسی و معلم خانمشون حجاب اجباری داشته باشن و خب این به نظرم خیلی سخته براشون...در حالیکه با یه کم هزینه میشه کاری کرد که مدارس دخترانه محفوظ باشه و بعد اجازه داد دخترا تو مدرسه بدون حجاب و با لباس متنوع بیان..کاری که الان تو بعضی مدارس ابتدایی به اسم طرح نشاط داره میشه..


یه نکته دیگه هم اینکه اینجور دفاع از حجاب لازم هست ولی کافی نیست.درسته که یکی از کارکردهای حجاب حفاظته ولی این تمام خاصیت حجاب نیست.ضمن اینکه خب تو جامعه ما به دلیل اینکه اغلب مردها خداروشکر رعایت میکنن,تا خانمی خودش اهل فساد نباشه,اتفاقی براش نمیفته و به به وفور هستن دخترا و خانمایی که حجاب ندارن,ولی کسی تعرضی هم حتی کلامی بهشون نمیکنه.چون رعایت حیا کلامی و رفتاری رو دارن.نمونه اش دانشجوی من که با وجودی که کاملا بی حجابه,ولی هیچ کس حتی یکی از همکارام که اصلا اهل رعایت هیچ حد و مرزی نیست,تا الان نتونسته با ایشون خودمونی حتی صحبت کنه و خیلی هم گله منده..چرا که این خانم رو به کسی نمیده.میخوام بگم درسته حجاب البته به همراه حیای رفتاری و کلامی لازمه ولی شاید لازم باشه از بقیه کارکردهای حجاب هم صحبت کرد .مثلا اینکه حجاب در واقع ابزار کنترل جامعه هست و خداوند این ابزار رو به دست خانما داده. این برای دخترا امروزی خیلی جذاب تره..یا اینکه مثال بیاریم از شیوه زندگی صهونیستا که باوجودی که از کفرشون مطمئنیم,ولی میبینیم که حجاب براشون ضروریه البته تو فیلمها و رسانه هاشون اصلا اجازه نمیدن کسی از ابن مساله آگاه بشه..همونطوری که خودشون از دارو استفاده نمیکنن و شیوه طبابتی شون شیوه طب اسلامی هست و باد کش و حجامت اما کارخانه داروسازی دارن و داروصادر میکنن برای بقیه ..به واقع مثل بهداشت که دیگه الان رعایتش ملاکی برای سنجش ایمان نیست,حجاب هم تو جامعه صهیونیستی رعایت میشه چون ضرورتش رو کشف کردن.من فکر میکنم مانور دادن روی این مساله خیلی تبلیغ خوبی باشه..


ببخشید خیلی طولانی شد..شب به خیر
پاسخ:متشكر ازحضورتون و وقتي كه گذاشتين
هدف اين بنده اينه كه به سهم خودم قدمي بردارم
اونم تو زماني كه عده اي به خاطر وخامت اوضاع پاك نااميد شدن ودست رو دست گذاشتن
حكايت من شايد حكايت اون گنجشك كوچكي باشه كه بر فراز آتش أنبو هي كه براي سوزاندن ابراهيم عليه السلام مهيا

كرده بودن بال وپر ميزد وبا حجم كم آبي كه در نوك خود داشت سعي در خاموش كردن آتش داشت!!! خدا به همه توفيق بدهد از راهنمايي هاتون خيلي متشكرم ممنونم كه لايق دونستين منتظر راهنمايي هاي بعدي شما هستم

/weblog/file/img/m.jpg
Fateme. a در تاریخ : 1392/12/22/tajbakhshiyan1 - - گفته است :
چادره من!!!

نه برای نشان دادن فقر در سریال های کشورم است،

نه لباس متهمان دادگاه و زندان ها...

چادره من تاج بندگی من است....

سند زهرایی بودنم را امضا میکند...



ایشالله دانشگاه قبول شیم ،تا اخرش نه تو کیفمون بله رو سرمون میزاریمش...
پاسخ:عاااالي بود گلم ان شاالله

/weblog/file/img/m.jpg
ثنــای دوست داشتنی در تاریخ : 1392/12/22/4 - - گفته است :
چادرم تاج بهشتیست که بر سر دارم / یادگاریست که از حضرت مادر دارم / تیرها بر دل دشمن زده با هر تارش / من محال است که آن را ز سرم بردارم.....
پاسخ:عالي بود ممنونم

/weblog/file/img/m.jpg
مهناز در تاریخ : 1392/12/22/4 - - گفته است :
چادر همان تکه پارچه ای بود که پشت در سوخت!

اما از سر حضرت فاطمه نیفتاد!





معلومه که با هیچ بهایی عوضش نمیکنم!

تازه چند روزه برام با ارزش تر هم شده!!!
پاسخ:احسنت برشما

/weblog/file/img/m.jpg
مهناز در تاریخ : 1392/12/22/4 - - گفته است :
برای من نوشتید؟؟؟؟!!!!



شوخی کردم!!



رخت زیبای آسمانی را

خواهرم با غرور بر سر کن

نه خجالت بکش نه غمگین باش

چادرت ارزش است باور کن

**********



چادرم باشد مرا معیار ایمان وشرف!

همچو مروارید زیبایی درون یک صدف!


پاسخ:چرا كه نه؟!! كي بهتر از شما؟؟ براي شما وهمه اونايي كه چادرشون رو با هيچ بهايي عوض نمي كنن


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان صبح امید و آدرس tagbakhshiyan1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار مطالب

:: کل مطالب : 1220
:: کل نظرات : 3317

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 22

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 108
:: باردید دیروز : 34
:: بازدید هفته : 108
:: بازدید ماه : 6441
:: بازدید سال : 26111
:: بازدید کلی : 327817

RSS

Powered By
loxblog.Com